Quod Erat Demonstrandum

2008/01/09

yummy…

Filed under: Life — johnmayhk @ 7:33 下午

前天下課,午飯時間,中五的何同學問:

何:『阿 sir,你寧願食朱古力味的屎,定係屎味的朱古力?』
我:『吓,我可唔可以兩樣都唔揀?』
何:『唔得,一定要揀一樣!』
我:『咁就屎味的朱古力啦,朱古力冇害嘛。』
何:『我就寧願食朱古力味的屎,起碼好咪D。』
我:『Oops。』

原來只要『好味』,食 X 也無妨。這是否普遍人的心態?對話讓我想起電影《Matrix I》 內的某情節,也想到『果效與原則』的取捨,也想到我們的教育,然而,只是想一想而已,無力把思想沉澱。

發表迴響 »

仍無迴響。

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

發表迴響

在 WordPress.com 建立免費網站或網誌.

