Quod Erat Demonstrandum

2008/04/11

零碎廢話

Filed under: Uncategorized — johnmayhk @ 6:28 下午

(一)
早上回校,乘電梯,聽西裝男和 OL 對話,從對話內容知他們認識卻不熟悉。對話大概是西裝男不喜乘地鐵返工,喜歡乘公共汽車云云,近出電梯,西裝男忽然笑騎騎問:
『點呀,近來得唔得呀?』
OL(答的快):『平手放O左兩隻,其他坐緊。』
『我早排都懞下懞下入O左隻…』

吓,一個 not well-defined 的問題,竟然可以 map 去『股票』!如果你笑騎騎問我『得唔得?』(我第一個反應係諗『性能力』XP)我當然叫你定義清楚個問題先。這是否正常?還是我應該返火星?

(二)
上年已『受過一野』,今年又…

話說今年中一自行分配學額名單的遞交方式有別於以前,我致電 edb 的學位分配組求問。
我:『請問如何遞交中一自行分配學額的名單?』
官1:『你致電…Ar…』
我:『學位分配組?』
官1:『是。』(但我在網上查到這電話)
於是用別的電話號碼。
我:『請問如何遞交中一自行分配學額的名單?』
官2:『你是非參與學位分配?』
我:『不是。』
官2:『咪用 cdf 囉。』
我:『對不起,咩野係 cdf?』(斷估唔係講緊 cumulative distribution function 掛)
官2:『你邊間中學?』
我:『XYZ』<- – – 不是粗口,只是不想公開而已 ^_^
官2:『你等一陣啦!』
等…
官3:『什麼事?』
我:『請問如何遞交中一自行分配學額的名單?』
官3:『咪用 cdf 囉。』
我:『之前係用 hardcopy 喎。』
官:『係今年轉。』
我:『對不起,咩野係 cdf?』
官3:『嗯,你用 Websams 啦。』
我:『唔該。』

拿,唔好話比我聽你地琅琅上口的 short form,原來唔知係咩。不過,今次比上次好了。

2 則迴響 »

  1. >一個 not well-defined 的問題,竟然可以 map 去『股票』

    講到well-define既問題,
    其實有時pure做多左,基本上除左function題之外,係咪well-define都已經唔鬼理。

    PS: 呀sir,我pure paper 1 死左。得5成!!!

    >cumulative distribution function

    笑左。

    迴響 由 Wong Hon — 2008/04/11 @ 7:46 下午 | 回覆

  2. To Wong Hon

    還有 Phy, Chem 可以取 A 的,努力!

    To myself

    唔係 CDF,係 CDS = Communication Delivery System。看來,我要去驗耳或者換手機。

    迴響 由 johnmayhk — 2008/04/13 @ 4:58 下午 | 回覆


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

發表迴響

在 WordPress.com 建立免費網站或網誌.

